T-Hansen så køre det for dig
(For det meste)
Værd forsigtig med kinesisk elektronik
T-Hansen er faldet i den
Kinesiske fælde , der var en gang hvor man sagde kinkål var den
kinesiske hævn over den hvide mand , nu har de udvidet hævnen med
Kineserne slet og ret drukner den frie verden i dårligt elektronik ,
det koster mindre ind lidt og kan derfor købes og sælges med en anselig
profit og stadigt virke , som en go pris for kunden , men aldrig før
har det dog været mere sandt ind man for hvad man betaler for. Jeg for
en har åbnet og låst døre med nøgler siden 1971 JEG HAR ALDRIG før
været udsat for at låsen slet og ret døde og jeg måtte have låsesmed for
at få den op . indtil jeg købete en hængelås ved T-Hansen - 600 kr for
låsesmed + en ny lås .. jeg har nu sendt låsen sammen med regning fra
låse smed til T-Hansen og har bedt dem refundere mine udgifter ..
Forbrugerombudsmanden
har erkendt problemet , med den Kinesiske elektronik , så grænsen for
minimumsbeløb man kan køre sag igenem forbrugerklagenævet er hævet fra
500 kr. til 800 kr. hvad i praksis vil sige man ikke længre han en
chance for at få godtgjort det dårlige elektronik , som er købt til
under 800 kr og de udgifter , som disse forvolder af skade ... i en sag
, som denne - holder T Hansen fast på at deres hæneglåse skal have
særlige pleje i forholde til andre låse , det fremgår godt nok ikke af
nogen manual man modtager sammen med låsen ... men jeg formoder at
efter , som kunden ikke har nogen reelt chance for at få dækket sine
udgifter , så er der ingen grund til at godtgøre dem , hvad da så
heller ikke bliver gjort ...!!!
Til dette svare T Hansen :
Note 1
Tak for din mail.Jeg har lige set på din konto samt de notater der er lavet.Som tidligere oplyst har vi ikke fundet tegn på fabrikations fejl eller mangler.Jeg har derfor valgt at fastholde den tidligere afvisning.Du må gerne kontakte mig igen hvis du skulle have brug for yderligere.Med venlig hilsen / Best regardsNote 2
Vi
har vurderet at din lås ikke har været defekt og/eller behæftet med
fejl/mangler på det tidspunkt du har fået den udleveret d 27/8-2010.
Låsen er efter vores overbevisning slidt op bla. grundet
manglende/dårlig vedligeholdelse.
Med venlig hilsen / Best regards
T. Hansen Gruppen A/S
Ole Panitzsch
Salgschef - Salesmanager
web: www.thansen.dk
e-mail: opa@thansen.dk
Tlf: +45 63 41 69 00
Fax: +45 63 41 69 90
Sådan ser låsen ud (køb den endeligt ikke ..)
Efter låse smed
Betaling af låsesmed 600
Kr.
Lad
mig hermed , sende en opfordring til vor lands leder om Kinesisk
Elektronik skal tydlige mærkes så man kan se det kommer fra Kina , så
kunden har en chance for at se hvad han eller hun går ind til ..!!!